Jeg fandt ud af at alt det rod Yousee er i gang med, kan man slippe ud over ved at købe en gammeldags kanal pakke. Det er kun bland selv der kræver at man har kort eller boks til alle enheder.
Så nu er tuneren bestilt, så håber jeg det spiller, skulle komme fredag, og så kan weekenden jo gå med at plage resten af familien 
Lidt spændt på at se om det reelt er HD (1080p), eller kun HD ready (720i) der kommer ud af den, det er ikke lige muligt at finde ud af fra specs 
2 Likes
Så er det installeret, men pokkers, min QNAP TS-853A er ikke kraftig nok siger den når optagelser skal afspilles 
Hvad skal man have fat i så?
Jeg bruger en Synology DS918+ og den kører fint. Roder også lidt med at få det til at virke på en Nvidia Shield, men indtil videre uden held.
Det er lidt underligt, for den virker faktisk rigtigt fint nu, vi kan både optage og afspille uden problemer, men hvis jeg optager fra BBC Brit, som har DVB-C undertekster, så hakker afspilningen.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.