Shared content

Hej Alle

Jeg har for nyligt købt mig et Samsung TV H6410 2014 serie. Jeg har derfor forsøgt mig med PLEX da en kammerat har en stor server til at stå som jeg gerne vil stream fra.

Problemer er når jeg vil stream fra mit TV, atlså direkte fra PLEX app så buffer den konstant. Jeg kan måske nå at se 10 sekunder af filmen før den starter på at buff.

Det samme sker hvis jeg sætter min interne Medie Server op og streamer fra den.

Har forsøgt med alle indstillinger som at ændre i buffer tiden, remote quality osv.

Jeg har også fået PLEX til at spille på mit apple TV hvor der her går op til 5 minutter imellem buffer.

Det er testet på både kabel og wireless med både wifi 2.4Gz og 5Gz men ingen forskel.

Jeg har en Netgear C6250EMR router fra Yousee sat til.

Det er ikke min kammerats server der er noget galt med da jeg sagtens kan stream film via 4G på min iPad og iPhone samt min Macbook.

Jeg har en lille ide om det kan være routeren der laver nummeret, men ved ikke hvad jeg skal rette i.

Jeg har en 50M/10M forbindelse fra Yousee.

Netgear C6250EMR

up

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men må være dig svar skyldig. Håber der kommer en forbi der kan hjælpe.

Har du prøvet at smide en anden router på i stedet for den Netgear??? 

fandt du ud af nået? jeg har nemlig samme problem med samme udstyr! og selvskab.

Garanteret en lorte router fra Yousee

Sent from my iPhone using Tapatalk

Garanteret en lorte router fra Yousee

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sprog....  :angry:

/T

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.