Det verkar som om det är någon bugg i den del som samlar in filmbeskrivning på svenska.
Jag har en del barnfilmer på svenska och skulle vilja ha beskrivningen även den på svenska.
Skapade därför en en sektion i Media Manager för filmer och där jag satte svenska som språk.
När sedan Media Server skannade filmerna så blev det mycklet underliga saker i den beskrivande texten.
Det kunde t ex stå
Hitta nemo är en amerikansk 2003
eller
Happy feet är en amerikansk 2006 i regi av Oscar för bästa animerade långfilm :rolleyes:
eller
Jungelboken är en amerikansk 1967 producerad av Walt disney pictures.
eller
Lotta är en barn/1993 av Johanna Hald
Jag har svår att tro att det verkigen står så på Wikipedia utan det verkar som om texten som hämtas in trunkeras på något vis och så kommer årtalet med ny trunkering och sedan regi etc
Vad kan vara fel?
Yahoo agenten är tyvärr rätt full med buggar idagsläget…
Sorry, Wikipedia agenten menar jag naturligvis.
ok då var det inte jag som var ute och snurrade i varje fall.
/vGurra
Nu verkar det faktisk som vissa buggar i den aganten är fixade. Jag får iaf bättre resultat nu.
Uppdatera agenten genom att välja Plex Online->More…->Check for Updates (jag har version 198.1101 av Wikipedia agenten)
Håll sedan ner Shift när du klickar på refresh-pilen i PMS så läser den om all info. Efter det borde du få ej trunkerade beskrivningar.
Michael
Jepp, meddelade utvecklarna häromdagen om problemet ni hade hittat. Så det är troligt att dom fått till en lösning redan :)
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.