Hur gör man med svenska serier i Plex 9?? Jag har massa svenska serier som finns på tvdb men i mediahanteraren går det bara att välja Engelska som språk. Hur löser man detta?
Det ska gå bra ändå. Hur är dina filer döpta och vad säger theTBdb agent-loggen då det försöker hämta info? Du hitta loggen i ~/Library/Logs/PMS Plugin Logs och filen bör heta något liknande som com.plexapp.agents.thetvdb.log
Vissa svenska serier verkar funka perfekt men det jag nu har problem med är idol. Filerna heter tex Idol.2009.E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-PiNNE och när jag gör en ny Refresh Info i mediahanteraren samtidigt som jag tailar loggen dykter följander error upp:
2010-09-12 16:29:04,663 (-3e495000) : ERROR (agentkit) - Unable to set title for metadata item 2105
Plex verkar dock ha hittat enstaka avsnitt typ avsnitt 9 och 10 men benämner säsongen som Season 20. Vad göra?
Tjena
Lägg till SXX till filnamnet, så om det vore säsong 1 av Ido så skulle du filnamnet vara Idol.2009.S01E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-PiNNE
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.