Jeg har ikke en dynamisk ip adresse. Jeg har en fast IP adresse. Det kan ikke være et netværksproblem fordi at så havde jeg også problemer med internettet med at surfe på nettet og alt det. Nej, jeg har ikke fulgt nogen guide. Og jeg har i hvert fald aldrig haft 2 IP adresser. Men det ser ud til at det virker nu fordi at plex appen er blevet opdateret.
Jeg tænker det er fordi at plex i det hele taget trængte til at blive opdateret. Ja, jeg har haft de 2 IP adresser, men det er da ikke det der er problemet. De IP du ser der var plexes IP adresser. Hvordan kan du se det er netværksproblemer og at det var vi dynamisk? Jeg har sat plex op på den helt rigtige måde. Ja, man aldrig sætte den forkert op.
Okay, then I’m considering this thread closed. New issue: new thread.
Okay. Hvad så hvis det er samme problem jeg får
Der var en i en plex gruppe på facebook der sagde at de problemer kommer tilbage igen. Hvorfor er han så dum at sige det. Han er jo helt væk. Det passer sgu ikke hvad han siger.
Nu fik jeg fejlbeskeden igen. Men er det ikke fordi at Plex bliver påvirket når man har konverteret?
Nu er de ■■■■■■■ dumme problemer kommet tilbage igen. Jeg troede lige de var væk.
Mine problemer er tilbage. Hvordan løser jeg disse problemer. Det burde fungere, når det er direkte leg. Det siger, at din forbindelse til serveren ikke er hurtig nok til at streame den video. Der står Med nogle videoer Men ikke alle. Hvorfor har jeg mine problemer? Der står på min mobil, iPad og Apple tv, men ikke på plex -startsiden. Hvad er der galt med den dumme app?
History
ottokerner 3 hours
The connection to the server is not fast enough to stream that video
tags changed: server-windows apple-tv plex-media-player plex-web → server-windows apple-tv plex-web
My problems are back. How do I solve those problems. It should work when it is direct play. It says your connection to the server is not fast enough to stream that video. It says With some videos But not all. Why do I have my problems? It says on my mobile, iPad and Apple tv, But not on plex homepage. Whats wrong with that stupid app?
I am running my plex server on my cepter computer. I’m getting the issues on my oneplus n100 mobile, on my iPad pro and my Apple tv 4k. Sometimes I get the problems, other times not. It has been going on for over a year. I use ether cable on my computer and Apple TV. And it Also not working on my computer. I use the newest version of plex. I dont know Why i Works Sometimes and Sometimes not. My plex version is 4.59.2
I had these problemes in over a year and i dont know. I gave you All my information I could. That with plex is because I get sometimes and occasionally a message stating that my connection to the server is not fast enough to stream this movie. Could it not be because my router is too bad to stream my media. I’ve done everything, so it’s probably the last option.
Jeg er 100 procent sikker på at jeg skal have en helt ny router der er er meget meget hurtigere. Så hurtig så den ikke kan være med hurtig og den bedste router man kan få for det påvirker mig meget og det gør mig så ■■■■■■■ ked af det
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.