Skönt att höra att det ser bra ut även i Alaska.
TV4 har naturligtvis en sådan vilja. Att implementera det är av förståerliga skäl lite krångligare då det är en betallösning. Vi har dock inte sagt nej till det projektet, men vi måste veta att vi själva har tid och ork att skapa den.
Gällande Kanal5 så tror jag någon annan måste ta tag i det. Som jag har förstått det så finns det några fler i detta forumet som är intresserade av att skapa pluggar. Jag ställer mer än gärna upp och dirigerar folk till rätt kunskapskällor, men att ta mig an ännu en plugg känns just nu lite väl långt bort dåjag har många andra projekt i luften ;)
Kul att de kontaktade dig/er och att det blev en App till sist! Jag gillar den skarpt, även om jag inte tycker om kommersiella kanaler alltför mycket. Hur som helst bra arbete och tack till den som skall ha tack!
Någon som vet något om det jobbars på en kanal 5 app eller Voddler app?
Sorry… läste inte ovanstående poster… Glöm det.
Hej,
Toppen med dessa plug-ins till Plex :)
En fråga: varför saknas visst innehåll i TV4 Play? Kollade ex.v efter "Så mycket bättre".
Finns massor på ex.v iPhone TV4 Play, men är helt tomt i Plex TV4 Play?
mvh,
MT
Vi har inte tillgång till det tv4play erbjuder via iPhone-appen. Bara det de har på sajten. Så om du hittar något på sajten som inte finns i appen så meddela oss gärna så kan vi ta en ■■■■ på det. Som det ser ut nu så verkar TV4 bara ha ett avsnitt upp ei 7 dagar, sedan tar de bort det. Allt för att pusha användarna till TV4Anytime förutsätter jag.
Hej,
Pâ siten där hittar jag ex.v:
http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre
som har sista avsnittet avsnitt och klipp, dock tomt via Plex.
Kikade i TV4.Anytime via Plex ochm där säger de att jag inte har rätt att se de program jag hittar via TV4 Play på webben.
Kollar jag Tv4 Anytime via webben vill de ha betalt, men där finns även alla avsnitt.
Men, gissar att det även är bättre kvalitet på bild och ljud via Anytime ...
Mvh,
/ MT
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.