Problem med "Miljonlotteriets Pengarna På Bordet"...
....i samsungen får jag "Unicodecodecerror" ... i PMC "mediaservern svarade med ett fel"
Efter lite "trixande" fick jag det att funka i samsungen via plexit.... (kass kvalitet från början) men funkar inte i PMC.. den vägen heller "Error loading player: No playable source found"
Problem med "Miljonlotteriets Pengarna På Bordet"...
....i samsungen får jag "Unicodecodecerror" ... i PMC "mediaservern svarade med ett fel"
Efter lite "trixande" fick jag det att funka i samsungen via plexit.... (kass kvalitet från början) men funkar inte i PMC.. den vägen heller "Error loading player: No playable source found"
Mvh
Janson
Hej!
Miljonlotteriets Pengarna På Bordet del 2, fungerar fint för mig i både PMC och PHT? Kan du prova igen, kanske var något tillfälligt?
... men inte i Plex/Web eller i samsungen.. men andra program funkar
Finns ej heller med i programlistan utan måste "söka".... så även i PMC
Mvh
Provade Plex/Web och kan bekräfta att jag får samma fel. URL:en innehåller 'å' och det kan vara det som ställer till det, konstigt är att Kvällsöppet fungerar?
Provade Plex/Web och kan bekräfta att jag får samma fel. URL:en innehåller 'å' och det kan vara det som ställer till det, konstigt är att Kvällsöppet fungerar?
Men det är nåt med "filtreringen" av programlistan som gör att det inte kommer upp i listan... utan att man måste söka för att hitta...
Mvh Janson
Detta tror jag är tv4 som gör nåt fel - "serien" är endast för premium, men aktuellt avsnitt är gratis. Ska försöka fixa felet rörande åäö på officiella, men meo kanske hinner före?
Detta tror jag är tv4 som gör nåt fel - "serien" är endast för premium, men aktuellt avsnitt är gratis. Ska försöka fixa felet rörande åäö på officiella, men meo kanske hinner före?
;)
Ok... har lagt in devflaggan t.v ....
EDIT: Gjorde en liten modifiering för eget och tog bort filtret... o Kat. "Alla program", så jag slipper söka :)
;)
Fint att felet är funnet, snabbt jobbat!
Du får gärna fixa det om du vill, bra att vi är fler som delar på att hålla detta igång :)
- Har skickat in en uppdatering idag som gör att det förhoppningsvis fungerar bättre på Android klienter. Upplösningen på videon var inte satt tidigare och vad jag förstått så orsakar detta problem för Android klienten.
Auto-uppdatering av pluginen bör ske inom någon/några dagar.