Undertekster fra OpenSubtitles.org

Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har problemer med at næsten alle de Danske undertekster som der bliver hentet fra OpenSubtitles.org agenten er out off sync med tale på filmen.

For det meste virker det fint med de Engelske undertekster.

Har selv hentet fra dem et par gange inden for de sidste par år og er holdt op med det, da de jo har mange forskellige formater :-(

DivX passer ikke til x264, de skal mere eller mindre passer lige til den eller den, hvis du kan følge mig ..  :mellow:

Har selv hentet fra dem et par gange inden for de sidste par år og er holdt op med det, da de jo har mange forskellige formater :-(

DivX passer ikke til x264, de skal mere eller mindre passer lige til den eller den, hvis du kan følge mig ..  :mellow:

Det har du ret i.

Det er ikke selve hjemmesiden OpenSubtitles.org jeg har haft problemer med. Det er mere når man for Plex Media Server til at bruge OpenSubtitles.org agenten til at hente undertekster til videoer, at jeg har oplevet det.

Hvis jeg henter dem manuelt fra hjemmesiden er det ikke et problem, men det kunne være nice hvis den selv kunne finde ud af at finde de rigtige undertekster.

Det har du ret i.

Det er ikke selve hjemmesiden OpenSubtitles.org jeg har haft problemer med. Det er mere når man for Plex Media Server til at bruge OpenSubtitles.org agenten til at hente undertekster til videoer, at jeg har oplevet det.

Hvis jeg henter dem manuelt fra hjemmesiden er det ikke et problem, men det kunne være nice hvis den selv kunne finde ud af at finde de rigtige undertekster.

OpenSubs**, men igen tror jeg problemet er mere eller mindre det samme, da det jo ikke er et menneske der vælge ud :-) Vi ved mere eller mindre hvad vi skal kikke efter, personligt vil jeg hellere selv hente dem, da jeg hader at enten teksten eller lyden er ude af sync :-(

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.