Undertext problem? Vald text funkar inte på PHT

När jag startar en serie (i det här fallet) på PHT så är inte undertexter aktiverade vilket de ska vara. När jag sen aktiverar den så säger den att det bara finns 1 undertext och det är franska, detta är under "Ljud & Textinställningar" När jag kollar under "undertexter" så finns det i alla fall 10+ men om jag väljer någon av de som ligger där så blir det ändå franska.

Väljer jag att ansluta via WEB eller vad det kallas så går det att välja annan text och den stämmer... men inte via PHT.

Någon som kan förklara varför det blir så? I det här fallet så gäller det filen "Breaking Bad S01E03 MULTi 720p BluRay DTS AC3 x264 BoO" och är återkommande.

:blink:

Edit:

Går jag in på en annan serie som jag vet har endast engelsk undertext så finns det ca. 8 st texter att välja mellan men under "Ljud & Textinställningar" står det "Ingen" samt att undertexter inte är aktiverade... väljer jag engelsk undertext så visas ingen undertext. Men i web funkar det...

Detta är efter senaste uppdatering av PHT innan har det funkat.

Bara jag alltså...  :huh: 

Laddade ner 1.2.2.331 då funkade det.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.