Har problem med att inga av dom undertexter som Plex själv har laddat ner inte syncas för offline tittande.
Tittar jag i infon så finns undertexterna och lika så när jag ser filmen men när den synkats är den som bortblåst.
Har sensate version av Plex på iPad och PMS v0.9.9.16.555
atrus
September 20, 2014, 7:24pm
2
Har problem med att inga av dom undertexter som Plex själv har laddat ner inte syncas för offline tittande.
Tittar jag i infon så finns undertexterna och lika så när jag ser filmen men när den synkats är den som bortblåst.
Har sensate version av Plex på iPad och PMS v0.9.9.16.555
Blir det samma fel om du använder dig av den senaste Plexpass-versionen? 0.9.10.1.585 är den senaste för Plexpass-användare.
Om det blir samma sak, kan du testa med den senaste versionen som alla andra använder? Alltså 0.9.9.14.531.
Nej jag blir inte klok på detta!!!
Har nu testat med flera versioner av PMS men ingen skillnad utan det har blivit värre.
Nu kan jag inte ens välja vilken undertext som ska synkas utan nu tar den alltid den som PMS laddat ner.
Jag ger upp och slutar att betala för Plex Pass för kan jag inte använda en av dom viktigaste funktionerna får det vara.
atrus
October 12, 2014, 12:53pm
5
Nej jag blir inte klok på detta!!!
Har nu testat med flera versioner av PMS men ingen skillnad utan det har blivit värre.
Nu kan jag inte ens välja vilken undertext som ska synkas utan nu tar den alltid den som PMS laddat ner.
Jag ger upp och slutar att betala för Plex Pass för kan jag inte använda en av dom viktigaste funktionerna får det vara.
Du gör förstås som du vill, men det finns några här som är villiga att försöka hjälpa om vi får lite info som bara du kan ge.
Du gör förstås som du vill, men det finns några här som är villiga att försöka hjälpa om vi får lite info som bara du kan ge.
Vad är det för info du vill ha?
atrus
October 12, 2014, 2:54pm
7
Vad är det för info du vill ha?
Vi börjar från början:
Välj ett avsnitt av något som du har problem med. Gå in i /web och kolla vilka undertextfiler som den rapporterar finns. Är det bara en undertext där, eller två? Om två, vilket av dom är valt default? Den felaktiga eller den du vill ha?
system
Closed
December 21, 2019, 3:01am
8
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.