Vertaling Plex

Hallo Plex community,

Ik ben begonnen met het opnieuw vertalen van Engelse strings.xml naar het Nederlands.

De huidige vertaling is automatisch gegenereerd met de Team XBMC Translator-tool en laat hierdoor helaas te wensen over.

Dit is de huidige originele Engelse vertaling, de huidige Nederlandse vertaling en de vooruitgang van de nieuwe Nederlandse vertaling (t/m string id 510).

Aangezien er meer dan 2000 regels zijn om te vertalen, kan het een tijdje duren voordat het klaar is. Ook zijn ze niet getest, daarmee bedoel ik dat ik niet altijd weet welke vertaling wat aan moet duiden en of de lengte past in de interface van Plex.

Mocht ik er niet aan toe komen om de vertaling af te maken, dan is dit in ieder geval een beginsel voor de community.

Hierbij ook nog een nieuwe vertaling van de MediaStream skin. Deze is zo goed als compleet en klaar om getest te worden, mocht iemand daarbij willen helpen.

Graag hoor ik wat jullie van de vertalingen tot dusver vinden. Feedback word altijd op prijs gesteld!

Heel goed initiatief. Als ik eens de tijd heb zal ik het ook eens doornemen. String 8 staat er weeer in plaats van weer :wink:

Bedankt, ik ben benieuwd of alles een beetje klopt.

En je foutje is doorgevoerd.

Nice work! Ik zie dat er inmiddels al zo’n 500 strings vertaald zijn!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.