Hej - jeg har lige opgraderet til win 10 fra 8.1, hvor Plex kørte fint. Efter opdateringen kan Plex slet ikke starte - jeg får blot en besked om at windows ikke kan finde stien. Jeg har afinstalleret programmet - lagt ind igen; men med samme resultat. Hjælp hvad skal jeg gøre?
mvh Mogens
Davs Mogens.
Vi starter lige helt fra starten her, så alle kan følge med, specielt fordi jeg er mere en Linux fyr end en windows en, så der er nok brug for flere danske her
Du skrev i det engelske windows forum, at windows ikke kunne finde “Plex Media Server.exe”, og du skrev også, at ved at nedgradere til V0.9.11.7 så virkede det?
Er dette korrekt?
/T
Hej - jeg har ikke prøvet ver. 9.11.7 - kun læst fra et andet indlæg, som havde samme problem som jeg, at det virkede. Har ikke selv checket!
Okay, og den version du har installeret lige nu er version 0.9.12.8.1362-4601e39 ???
/T
0.9.12.8 - ja, til dette, resten kan jeg ikke se
Ok…Og hvis du fra stifinderen går til biblioteket C:\Program Files (x86)\Plex\Plex Media Server og dobbeltklikker på filen “Plex Media Server.exe” hvad sker der så?
/T
Så får jeg vedlagte fejl
Ok, og da filen jo er der, da du jo eller ikke kunne dobbelt-trykke på den, er der med andre ord noget der forhindre programmet i at køre.
Så…Har du noget Anti-Vira og/eller noget Malware program kørende?
Og hvis ja, så prøv midlertidigt at slå det/dem fra
/T
Har kun Windows Defender kørende, og den er sat til ikke at checke Plex
Kan du for en sikkerhedsskyld prøve at disable den for en lille test?
/T
Er nu slået helt fra
Og hvis du så dobbeltklikker på plex exe filen igen?
Desværre samme fejl!
Hej - er klar på banen igen i morgen - fortsat god weekend
Hmmmmmm, hvad skete der her - ikke mere respons?