Kan met niet voorstellen dat het aan de incremental ligt. Bij mij draaide ie ook een hele tijd prima met de .13 incremental en ineens niet meer. Al een oplossing voorhanden? :(
Is er al een oplossing voor dit probleem? Alles al geprobeerd, opnieuw installeren etc. etc. (nieuwste versie), maar na 7/8 minuten stopt hij en gaat echt niet meer door. Heeelllll irritant.
Ik krijg het probleem nog altijd niet nagebootst, wat ik wel zie is dat op bepaalde tijden de video continu moet bufferen (dit echter alleen bij de “Recente uitzendingen”).
Hmm.. ik heb het wel alleen met 'Recente uitzendingen' getest. Ik zal het eens via de andere weg proberen.
Zojuist een hele aflevering van GTST wel goed gegaan op de ‘normale’ navigatiewijze. Het is ook echt een andere player, dan degene die ik via recente uitzendingen krijg. Wellicht dat dit het verschil maakt?
Hoi!
Ja, de RTL plugin heeft 2 verschillende typen video's. De meest recente video's zijn beschikbaar als mp4 bestanden waar direct naar gelink kan worden. Dit zijn video's die eigenlijk voor de iPad bedoeld zijn. De oudere video's zijn allemaal alleen te bekijken in de Silverlight speler van RTL.
De laatste dagen doet de RTL-plugin bij mij niets meer. Er staan geen video’s onder recent en onder alle programma’s wordt er niets geladen. Iemand anders dit probleem ook?
Ik heb ook een probleem met de RTL XL plugin. Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik wilde gaan kijken naar de 2e uitzending van de nieuwe serie van “Herrie in het Hotel”. Deze startte zonder problemen. Echter heeft RTL hierin twee ‘reclamemomenten’ ingebouwd. Op zich niet erg, omdat het om korte reclames gaat. Wat echter wel erg is: je moet om door te gaan ergens klikken. Nou reageert de afstandsbediening hier ook op, echter denkt Plex dat je op dat moment op pause gaat. Met als gevolg dat op het moment dat het 2e deel (na de reclame) start er onderin een balk blijft staan met ‘pause’ en dat ook de screensaver na enige tijd actief wordt.
Ik hoop dat hier iets aan te doen is, want het is zeer irritant en dwingt mij op dit moment om RTL XL via de website te gebruiken in plaats van via mijn geliefde Plex.
–EDIT–
Ik heb niet het idee dat dit topic nog wordt bijgehouden, eigenlijk…
Drie opties:
- Sander1 is hard bezig met het verbeteren van deze plugin
- Sander1 is ergens anders hard mee bezig
- Sander1 heeft het helemaal gehad met zijn plugins
Nee, helaas, RTL staat bij mij heel erg laag op de lijst met belangrijke plugins (althans voor mijzelf), ik kijk echt helemaal niks van RTL. Daarnaast maakt RTL het ook niet al te makkelijk om een goede plugin te schrijven voor RTL XL.
Correct :)
Nope, de plugins die ik zelf interessant vind probeer ik echt wel up to date te houden (dat zijn echter vrijwel allemaal plugins voor niet-Nederlandse sites).
Erg jammer voor de mensen die wel RTL willen kijken op hun favoriete PLEX box 
De plugin werkt toch nog steeds, of is er weer eens wat bij RTL veranderd waardoor de plugin code faalt?
Nee, hier niet. Kan wellicht komen omdat ik onder Windows draai?
Apple TV2, Plex geinstalleerd via ssh, plugin gedownload via “all availible plugins”, en als ik bijv RTL weer wil kijken dan krijg ik een foutmelding, dus hier werkt het niet.
Kan content niet weergeven? Silverlight is hier geïnstalleerd.
Plex Media Server voor Windows kan op dit moment helaas nog niet omgaan met Flash en Silverlight…
Komt dat nog?
Hi Sander,
Ik heb momenteel geen problemen met je plugin, sterker zowel op de Ipad (en zoals naar het er na 1 dag gebruik uitziet op Apple TV2) doet ie het goed....Ik begrijp je bovenstaande redenen...
Ik zou je willen vragen er eens over na te denken dit als donationware of whatever te willen blijven supporten... Aangezien mijn vriendin graag naar die RTL onzin kijkt, ik graag een fatsoenlijk mediacenter gebruik -en geen interactieve TV kastje als alternatief- is het mij wel wat waard dat deze plugin het blijft doen...
Wellicht dat er meer mensen zo over denken, iig ik wel en als je je rekeningnummer geeft, maak ik 20 EUR over..... (Vergelijk dit met de prijzen in de App store en relateer daar die 20 EUR aan, dusse 25 keer meer waardering dan een 0,79 app :-))
Groetjes Wout
PS Keep up the good work
Hoi,
Het lijkt er op dat de RTL XL plugin stuk gaat in OSX Lion met de laatste plex versie.
Heel PMS crasht er op 
Als ik debug info kan aanleveren, hoor ik graag hoe en wat.
Groet,
Joris
Ik bevestig de crash van PMS als je een video probeert te starten vanuit RTL XL met Osx Lion (10.7) en Plex 0.9.3.4
Het lijkt aan plex 0.9.3.4 te liggen. Op snow leopard gebeurt het namelijk ook.
Zojuist 0.9.3.3 getest en die heeft hetzelfde probleem (Op 10.7 lion). Ik ga nu 0.9.2.7 erop zetten om te testen.