0.9.2.7 werkt :)
0.9.2.7 i.c.m. 10.7 lion werkt zonder problemen.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om een oudere versie te installeren? Ik zie bij plex online alleen de nieuwste.
De genoemde versienummers zijn van Plex, niet van de RTL XL plugin. Van de RTL XL plugin is alleen de meest recente versie via de App Store te installeren. Echter zit het probleem van het crashen van PMS niet in de plugin, maar heeft het zo te lezen te maken met een of twee specifieke versies van Plex. Ik ga het zometeen ook testen.
Welke versie van Silverlight hebben jullie eigenlijk geïnstalleerd op jullie systeem? (Zie http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx om te achterhalen). De beta van Silverlight 5 misschien?
Nee, gewoon de laatste stable release (4.0.60531.0)
The version of Silverlight installed is:
Silverlight 4 (4.0.60531.0)
Bij mij crasht ie ook (getest op 0.9.3.3) en ik heb een crash report aan Elan doorgegeven. Op het moment kan ik er zelf verder weinig aan doen helaas :(
Jammer dat de plugin op dit moment niet meer werkt... is er al nieuws van het front? :D
Nog steeds geen respons?
Erg jammer dat hier niks aan gebeurt…
Omdat je met plex gemiste uitzendingen kon bekijken, zoals RTL gemist, is het één van de redenen dat ik het programma gebruik. Dat RTL gemist het niet meer doet en Uitzending gemist van Ned 1, 2 en 3 ook niet meer optimaal werkt is wel een beetje een teleurstelling…
Beseffen jullie wel dat hier gewoon mensen aan werken in hun vrije tijd en niet altijd tijd en zin hebben om problemen op te lossen die veroorzaakt worden door upgrades? Als je het echt zo vervelend vind, downgrade dan gewoon naar 0.9.2.7. (Heb ik ook gedaan) En wacht dan gewoon tot er een update komt van of plex of de rtl xl plugin. Test of het probleem is opgelost. Zo ja mooi, zo nee, downgrade je weer.
Als ik zou willen downgraden, moet ik Plex verwijderen en weer opnieuw installeren (oude versie). Zijn alle instellingen dan weg? Is een behoorlijk klusje om daarna alles weer op orde te krijgen namelijk. Over de mensen die de plugins maken: niks meer dan lof! Briljant! En als men op dit moment bezig is de plugin van RTL gemist te fixen, laat het weten.. Dat geeft hoop :)
Op OSX is dat geen enkel probleem. Overigens is het altijd verstandig backups te maken :)
Bedoel je met 'is geen enkel probleem' dat alle instellingen behouden blijven?
Dat bedoel ik ja.
Gewoon /Applications/Plex vervangen
Cool. Ga ik doen. "Probleem opgelost" :)
Thnx
Zou toch wel leuk zijn als er af en toe (1 x per week of zo) een statusupdate kwam. Al is het maar “we zijn er nog mee bezig”, want nu horen we helemaal niks.
Ik ben op dit moment helemaal niet met RTL XL bezig, want het ligt buiten mijn vermogen om dit probleem op te lossen. Het probleem is bekend en er gaat echt wel naar gekeken worden, maar op dit moment hebben andere zaken een hogere prioriteit, sorry!