[Channel] RTL XL

Het is een -gratis- plugin gemaakt in de -vrije- tijd van iemand. en nu verwacht jij dat die persoon elke week tijd vrij maakt voor je?
Stop aub met klagen en wacht gewoon tot het probleem opgelost word, of niet. Je kan er altijd voor kiezen de diensten van je tv aanbieder te gebruiken. Dan mag je ook klagen als het niet werkt, want dan betaal je voor de dienst.

Ik klaag helemaal niet. Leer lezen.

Sommigen (waaronder ik) vinden het gewoon heel erg jammer dat de plugin het niet doet in de laatste versie van plex…

Het is echter niet de enige plugin die het niet doet:

• Vimeo plugin doet niks bij account gerelateerde items
  • National Geographic speelt niks af
  • Southpark plugin doet het niet
  • Uitzending gemist is maar 7 dagen terug te zien, items alleen per dag te selecteren en belabberde kwaliteit

Er zullen er vast meer zijn die niet werken, maar al deze plugins zou ik anders veel bekeken hebben. Nu gebruik ik enkel de Nu.nl en Youtube plugin.

Ik zou er geen moeite mee hebben om wat te betalen voor deze software, want als het werkt, is het super functionaliteit!

Ik heb plex nog maar net in gebruik, dus ik weet niet of het gebruikelijk is dat sommige dingen niet werken, en hoe lang zoiets duurt voordat het gefikst wordt, maar ik had verwacht dat alles het gewoon zou doen…

Wie weet dat met een volgende update van Plex sommige problemen verholpen zijn :slight_smile:

Snel oude versie vinden:

http://wiki.plexapp.com/index.php/Downloads

Bij welke oude versie van plex doet rtl xl het wel?

Niet zelf getest, maar een paar posts geleden werd gemeld dat de plugin werkte met Plex versie 0.9.2.7

Voor mij werkte 0.9.2.7 iig wel, maar deze versie heeft zo weer zijn eigen problemen. Wat ik bijvoorbeeld erg irritant vond/vind is dat PMS niet onthoud of je bepaalde plugins (zoals voor subtitles) activeert. Daarom voor mij geen optie.

Er is nog steeds geen nieuwe versie van plex. Dus nog niet te controleren of uzg inmiddels weer werkt :frowning:

/me bevestigt
Ik draai al een tijdje op 0.9.2.7 mede omdat de RTLXL plugin daar werkt.
No complaints over here!

Gisteren de RTL-XL plugin getest met de nieuwe client en PMS (0.9.5). Helaas blijft hetzelfde probleem bestaan: zodra je een programma uit de lijst kiest krijg je in je client te zien dat hij het programma inlaadt, maar ondertussen is op de achtergrond PMS afgesloten.

Ik zie dit gedrag helaas ook.

Bij mij overigens ook, hij opent en daar blijft hij dan ook vrolijk op hangen. Er gebeurt vrij weinig.

Zou mooi zijn als deze weer werkend kan worden gemaakt, absolute added value voor Plex!

Chapeau!!

Wij wachten met spanning af want het was de plugin die we thuis het meeste gebruikte met Plex 8, laatst heb ik Plex 8 helemaal verwijderd en heb nu alleen de laatste 2 versies van PLEX geinstalleerd niet wetende dat deze plugin niet werkt op deze versies…

Sander, als maker van de plugin…is er nog een kans dat je hier tijd voor vrij kan maken?

Alvast bedankt voor de moeite!! (Mede namens de GTST en The Voice verslaafden hier in huis!)

Update: Excuus, ik was meteen naar de laatste pagina genavigeerd maar zie nu net dat Sander eerder al aangaf dat het in dit geval aan de nieuwe versies van PLEX ligt. Hopelijk wordt daar snel naar gekeken nu Laika uit is…

Het lijkt er zowaar op dat de RTL XL plugin het weer doet.

Helaas niet. Hij blijft loaden, ondanks dat PMS gewoon actief blijft.

Zojuist nog getest met verschillende programma’s, maar bij mij doet hij het gewoon. Hij lijkt eerst raar te doen (krijgt een knipperend waiting gedeelte rechts onderin plex) maar gaat daarna gewoon door naar het programma!

Werkt hier ook gewoon weer :). Je kunt alleen zoeken via de naam van het programma, niet zoals bij Uitzending Gemist op datum.

Ik kan de app niet meer vinden bij de add ons… (zit op een windows pc)

M, bij mij blijft hij nog steeds oneindig lang op “loading” hangen, ook na een her-install van de plug-in. De menu-structuur werkt naar behoren

Moet ik ergens nog wat files weghalen voordat ik opnieuw installeer of zo? Of mis ik ergens een codec/plug-in?

Momenteel gebruik ik Laika server en client op een Snow Leopard mini (laatste versie), en ik heb de plexaeon skin

Heb je Silverlight geïnstalleerd?