wie kan me helpen??? ik kan niet streamen tussen mijn ipad en pc… ik heb plex op de pc gezet. ook op de iphone en ipad… maar het scherm van de ipad en iphone springt als hij klaar is met laden naar de settings… ik dacht dat het met de virus scanner firewall te maken heeft. maar die geeft plex in en uit toegang… de ipad en iphone hebben wel de pc gevonden en geven de naam van de pc weer…dus de settings zouden goed moeten zijn… dus er is een kleinigheid ergens… wie kan me op een simpele manier uitleggen hoe ik dit kan oplossen…???
kan iemand me helpen.?? de ipad en iphone heeft de pc naam gevonden maar voor de rest doet hij niks. als ik plex start op de ipad gaat hij naar het zoeken naar de settings. ik dacht dat de firewal hem tegen hield,maar die staat gewoon open. bij de settings op de ipad staat bij host niks., en bij port een nummer wat eronder ook in de text staat…bij connection staat de pc naam. en dan heb ik nog een username en password ingevuld… op de pc heb ik wat films staan wat de pc plex wel gevonden heeft,alleen het streamen gaat niet,en vind hem niet(ipad naar pc) kan iemand me dat op een simpele manier uitleggen wat ik moet doen om het werkend te krijgen??
Zie je wel je films in je client op de ipad of iphone?
nee, ik krijg op de ipad en iphone niks te zien. heb als naam het ip adres ingevuld. maar werk ook niet
Het lijkt alsof je helemaal geen verbinding hebt met je Plex mediserver. Heb je een wachtwoord ingesteld in je Media server?
na lang zoeken hebben we het aan de gang. had met de router te maken… maar nu kan ik op de ipad en iphone de films,fotos zien… maar laad ze niet.teminste hij blijft laden bij de film en haald hem niet binnen. ??? muziek werkt wel nu…
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.