Mina undertexter som jag har till filmer och serier (ja dom har samma namn) fungerar inte så bra på min iPad längre. Spelar jag upp det i Plex Desktop fungerar det hur bra som helst
Om jag bäddar in dom så fungerar dom på iPad men inte Desktop, den säger att det är undertexter men dom visas inte.
Detta hände för ett tag sedan (kan inte komma ihåg om det var efter en uppdatering) innan dess har det alltid fungerar kanon bra.
Är det något jag missar, skall man ändra någon inställning
Mina undertexter som jag har till filmer och serier (ja dom har samma namn) fungerar inte så bra på min iPad längre. Spelar jag upp det i Plex Desktop fungerar det hur bra som helst
Om jag bäddar in dom så fungerar dom på iPad men inte Desktop, den säger att det är undertexter men dom visas inte.
Detta hände för ett tag sedan (kan inte komma ihåg om det var efter en uppdatering) innan dess har det alltid fungerar kanon bra.
Är det något jag missar, skall man ändra någon inställning
Har du slagit på Universal Transcoder i iPad-appens inställningar? Om inte, slå på den och återkom om det hjälpte eller ej.
Hej den funktionen finns inte i min version av Plex iOS och jag har den sista Ligger den någon annanstans?
Den fanns bara i versionen som var aktuell när du skapade denna tråd. Den som just släpptes har inbyggd logik som gör att Universal Transcoder används när den ska användas. Har du samma problem fortfarande?