Hello
Please could you add Metadata Agents for French movies… AlloCine and Cine Passions …
It would be very comfortable for all french people
There is a bad history between Plex and Cine-Passion. There used to be a metadata agent for it but it stopped (cine-passion community manager is very hard to deal with, i know it from experience). However, TMDB provides quite good results in french and you can freely contribute via their website to translate movie metadata. look in the french section of these forums for details
Cheers,
ps: une traduction en français de ce message est possible a la demande.
Thanks for your answer
Yes TMDB is good and it is a good thing that now a TMDB Agent is available
I have found on the web a AlloCine Agent but it does not work anymore
Yep i’ve seen that there is an Allocine agent on the forums, may be i should get back to python and coding to fix it… i’m wondering if allocine is giving this API access for free ?
bonjour, excusez moi d'écrire en français, je ne maitrise pas assez bien l'anglais.
J'ai installé plex server et plex player, dans les préférences plex server j'ai un agent ciné passion alors qu'a en comprendre les messages ci dessus, ça ne marche plus?
je ne comprends plus rien et comme ça fait un moment j'ai oublié comment j'ai fait pour obtenir cine passion dans les préférences plex server ...
en fait ça marche plutot bien mais les jaquettes n'ont pas une super résolution, parfois il me sort les affiches allemandes ou russes... et surtout quand je regarde la liste des acteurs, ça ne colle pas (exemple pour fight club, acteurs : Todd Peirce, Rob Lanza, Tyrone R. Livingston)
et il a du mal a trouver direct les bons résultats de films, souvent je suis obligé de rechercher manuellement...
entre cine passion et plex, je ne sais pas trop vers qui me tourner pour essayer de résoudre ce petit soucis...
merci par avance pour votre aide
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.