Synlogy plex server en Apple TV 2 met plex

hoi allemaal,

ik kom er niet uit :(  ik heb een synoligy draaien met plex server waar ik netjes wat films in een mapje heb gezet en als ik via URL kijk zie ik ze in de plex server staan.

So far so good, maar nu heb ik ook een apple tv 2 waar plex op draait, dus ik ga naar instellingen en ik zie netjes mijn plex server "server naam" van de synoligy maar wat ik ook doe.

ik zie geen films of dergelijke.

wat doe ik nu verkeerd ?,  ik heb ook een Samsung TV die zit ik netjes in mijn plex devices online maar ook hier kom ik niet verder mee.

ik ben echt een leek in dit plex gedoe, en op internet zie ik niet echt een stap voor stap manual. ik zie wel veel problemen met de Samsung TV dat nog al bug is .

vandaar dat ik het werkend zou willen hebben op mijn Apple tv 2 

kortom HELP...

mvg

C.

Plex op je synology kan niet meer dan streamen en niet transcoden. Ik ga er vanuit dat je geen intel cpu hebt in je Syno. Aangezien je een appletv 2 hebt die niet anders kan dan mp4 af spelen vanaf een synology NAS zul je dus eerst een .mp4 bestand moeten proberen. Maar als ik goed begrijp kom je nog niet toe aan het afspelen van bestanden omdat je nog geen bestanden ziet. Welke client gebruikt je op je AppleTV? De gejailbreakte plex client, of de plexconnect optie? Je noemt 'ik ga naar instellingen'. Welke instellingen zijn dat?

goeden avond 

ik ben een nieuwe gebruiker van plex media server

hij heeft even gewerkt en wel 1 dag daarna krijg ik mijn 

plex server niet meer verbonden

heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen

ik heb de poort forwarding aanstaan

krijg de melding

er was een probleem bij het verbinden met uw server 

ik heb een synology 412+

na een herstart van deze werkte het niet meer

plex versie 0.9.8.6

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.