Jeg er kommet lidt ind i problemer med mit plex setup.
På nuværende tidspunkt køre jeg med Shield som køre min plex server det har også fungeret super fint, og jeg er meget tilfreds. Det er så stoppet med at fungere (i hvert fald delvist?)
Nu er det blevet sådan at jeg ikke kan afspille nogle film via min iphone og smide op på min chrome cast eller faktisk overhovedet afspille på min iphone, som jeg før har kunnet uden problemer? Prøver jeg at afspille på min computer får jeg også fejlen.
Forsøger jeg at afspille på selv min Sheild starter alle mine film, helt som de skal og som de plejer?
Jeg får en meddelse når jeg forsøger af at spille der hedder “afspilningen blev afbrudt af serveren. - Konvetering fejlede. Et krævet codec kunne ikke findes eller kunne ikke installeres”
Seneste version er 1.7.2.3878. Kunne du evt. prøve at opdaterer til seneste version? Det kunne evt. være, at de har ændret et eller andet globalt, hvilket kræver at man benytter seneste version.
@kkthxbb said:
Jeg har lige fjernet opdateringen og opdateret igen og den siger stadig den seneste version er Version 1.4.3.3433 og at det skulle være den nyeste
Så må jeg desværre melde pas Har ikke selv et Shield TV …