Plex stoppet med at virke

Hej folkens,

Jeg er kommet lidt ind i problemer med mit plex setup.
På nuværende tidspunkt køre jeg med Shield som køre min plex server det har også fungeret super fint, og jeg er meget tilfreds. Det er så stoppet med at fungere (i hvert fald delvist?)

Nu er det blevet sådan at jeg ikke kan afspille nogle film via min iphone og smide op på min chrome cast eller faktisk overhovedet afspille på min iphone, som jeg før har kunnet uden problemer? Prøver jeg at afspille på min computer får jeg også fejlen.

Forsøger jeg at afspille på selv min Sheild starter alle mine film, helt som de skal og som de plejer?

Jeg får en meddelse når jeg forsøger af at spille der hedder “afspilningen blev afbrudt af serveren. - Konvetering fejlede. Et krævet codec kunne ikke findes eller kunne ikke installeres”

Håber der en der kan hjælpe mig

Er den forbundet til nettet? Hvis Plex mangler en codec, så vil Plex automatisk downloade denne fra nettet.

Hvilken version af PMS benytter du?

@mm98 said:
Er den forbundet til nettet? Hvis Plex mangler en codec, så vil Plex automatisk downloade denne fra nettet.

Hvilken version af PMS benytter du?

Jeps, den er forbundet til nettet - men det er også underligt det er gået fra den ene dag til den anden med at virke :frowning:

Jeg bruger Version 1.4.3.3433

@kkthxbb said:
Jeg bruger Version 1.4.3.3433

Seneste version er 1.7.2.3878. Kunne du evt. prøve at opdaterer til seneste version? Det kunne evt. være, at de har ændret et eller andet globalt, hvilket kræver at man benytter seneste version.

Jeg har lige fjernet opdateringen og opdateret igen og den siger stadig den seneste version er Version 1.4.3.3433 og at det skulle være den nyeste :confused:

@kkthxbb said:
Jeg har lige fjernet opdateringen og opdateret igen og den siger stadig den seneste version er Version 1.4.3.3433 og at det skulle være den nyeste :confused:

Så må jeg desværre melde pas :confused: Har ikke selv et Shield TV …

… og så ikke helt alligevel :slight_smile:

Fra Nvidia Shield kategorien:

PMS 1.7.2 was made available for the Shield (for all users) on May 30th. If you don’t have the update, check the play store from the Shield

Du burde iflg. ovenstående kunne finde opdateringen via Google Play store.

Så tror jeg endelig den fandt den opdatere, jeg har sat den i gang med at opdatere nu

Tusind tak for hjælpen ! det var det problemet var :slight_smile: åh du er guld værd !