[REQ] Nederlandse ondertiteling Agents

Ik laat sickbeard renamen naar (HD TV), (720p WEB-DL) of (720P BluRay), dus op deze kreten zou je kunnen zoeken en matchen, dat geeft al 99% de goede weer denk ik.

Alle criteria in een release (HDTV, bluray, 1080p, dimension, …) zullen worden opgenomen bij het matchen. Dit zou in vrijwel alle gevallen een match moeten vinden. Tenzij de filename enkel de showname is geworden natuurlijk. En ook daar ben ik van plan te bekijken wat ik uit de file zelf kan halen (resolutie, etc.)

Sneller dan verwacht maar het intelligent scannen zit er nu ook in.

Je kan hem hier downloaden.

Hij haalt nog geen data uit de files zelf, dus als je alle release informatie verwijdert uit de files zal er niet veel veranderd zijn.

Als laatste stap is het de bedoeling om dat er nog (proberen) in te steken. Hierna submit ik hem in de Plex App Store.

Vooralsnog 1 probleem, heb even in de code gekeken, maar ik ben er niet zo mee bekend. Mijn series worden opgeslagen als HDTV als 't 720p hdtv rips zijn. Jij zoekt op hdtv, maar mijn shows worden door sickbeard allemaal als HD TV opgeslagen. Op bierdopje staan ze echter als hdtv, dus hdtv naar hd tv veranderen in de code maakt niets uit. Hij vindt 't dan wel in de bestandsnaam, maar alsnog niet op bierdopje… Enig idee of en hoe dit op te lossen is?

Hoi ik heb nog een vraag die hier gedeeltelijk mee te maken heeft:

Allereerst oneindig veel dank voor de plugin via bierdopje!

Nu mijn vraag:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn subs te zien krijg in ios?

Ik heb meerdere mogelijkheden geprobeerd:

Via de metadata pms laten zoeken naar subs, onder andere via de bierdopje plugin, werkt op m’n mac.

Daarnaast heb ik subs gedownload, ik heb geprobeerd ze te benoemen,

in dit voorbeeld: The.Big.Bang.Theory.S02xE22.HDTV.XviD-0TV (The Classified Materials Turbulence).mkv en daar vervolgens de sub The.Big.Bang.Theory.S02xE22.HDTV.XviD-0TV (The Classified Materials Turbulence).nl.srt

of The.Big.Bang.Theory.S02xE22.HDTV.XviD-0TV (The Classified Materials Turbulence).dutch.srt

bij beiden krijg ik in ios “There aren’t any subtitles available for this video”

Wat doe ik fout?

Alvast dank voor de reacties!

de films waarvoor je ondertitels hebt toegevoegd moeten eerst nog handmatig gerefresht worden.

wanneer je in de media manager de betreffende film selecteert en CMD+R doet, dan zal PMS de ondertitel herkennen.

Gekke vraag misschien maar waar bewaard hij de .srt files?

Zit ergens verstopt bij de metadata waar hij de posters en dergelijke opslaat.

Op Mac:

~/Library/Application Data/Plex Media Server/Media/localhost

. Daar heb je een hele hoop mapjes met .bundle files, in de bundles vindt je alle data.

Aha dat verklaart een hoop. Dacht dat hij ze in de dezelfde map zette waar ook de series staan. Doet XBMC namelijk wel.
Dank je.

Zou trouwens wel makkelijk zijn, dan hou je alles mooi bij elkaar.

Klopt, er is echter een klein probleempje daarmee, en dat is dat een gebruiker niet per se schrijfrechten hoeft te hebben binnen de aan Plex Media Server toegevoegde mappen. Zo deel ik zelf bijvoorbeeld enkele film-mappen met andere bewoners hier in huis en die hebben (gelukkig) geen schrijfrechten in mijn mappen :D

Ik was erg benieuwd of iemand hem al werkend heeft op Windows PMS.

Ben nogal nieuw met plex, maar krijg het niet volledig aan de praat.

lukt het hier mee? als je er niet uitkomt, laat even weten waar je precies vast loopt.

Hallo mede Plexers,

aller eerst dank voor de plugins ! echt geweldig. Maar heb ik nu wel een luxe probleem, ik heb sickbeard draaien en die auto download de nieuwste aflevering

van bijvoorbeeld the big bang theory , echter duurt het een dag of 2 voordat de subs beschikbaar zijn op opensubtitles of bierdopje.

Daardaar moet ik telkens handmatig refresh metadata doen binnen de mediamanager.

Is er geen automatische oplossing die om de zoveel tijd kijkt of een aflevering nog een sub behoeft en daarna op de sites gaat kijken

of er al iets beschikbaar is ?

Ik zag in een ander deel vh forum al een plug-in om dit via het plex menu een refresh te doen , maar ik wil eigenlijk alleen dat Plex kijkt of er nog ondertitles zijn

voor de episodes die er al zijn en waar deze nog niet gefeched zijn.

Zou zoiets mogelijk zijn of is dit de verkeerde plek om te vragen aangezien dit misschien meer heet te maken met de core functionaliteit van Plex en niet met de plug-in …

p.s. mijn mac mini is een soort van box zonder tst/muis dus om telkens maar de media manger web pagina te moeten en refreshen op mn laptop is nogal lastig :wink:

@einreb,

Zit met hetzelfde probleem. Dit is eerder iets waar Plex aan moet werken en jammergenoeg niet de plugin zelf.

Misschien eens een ticket open in hun bugtracker: https://plexapp.lighthouseapp.com/dashboard

Ik heb net dit gevonden op het feature request forum :

Posted 28 March 2011 - 07:30 AM

Hi,

the new management system of subtitles is nice, for those like me who often use multiple languages subtitles,can you implement a flag system to indicate the presence of the file and the language like codec, aspect etc…?

Posted 28 March 2011 - 08:32 AM

Will be done in the future yes.

Het lijkt me dat de maker van de plugin alleen het gewenste gedrag kan maken als er een “flag” is voor de subtitles, of denk ik nu te simpel ? :stuck_out_tongue:

edit : oops sry zag ff niet dat jij de maker bent ! hahaha ! thanks dude nogmaals !

Geweldige plugin Jeroen!

Heb je toevallig ook nog zin en tijd om een ondertitel.com plugin te maken? :slight_smile:

Helaas mis ik de nodige python skills…

Ben dit niet direct van plan. Hun website biedt geen api wat het al wat moeilijker maakt en de lijst van ondertitels is ook niet ideaal om te scrapen (zoals deze nu is). Verder lijkt Plex meestal wel goede subs te vinden voor films op opensubtitles.org

Te gek dat je deze plugin gemaakt hebt!

Ik ben net aan het switchen van XBMC naar Plex en miste de intergratie met bierdopje.com een beetje :slight_smile:

Nu heb ik alleen waarschijnlijk een hele stomme vraag, ik heb de plugin geinstalleerd via plex. Vervolgens kan ik hem instellen in de PMS, boven aan gezet in het lijstje en “both” geselecteerd als taal. Ik krijg echter nog geen ondertitels bij mijn series.

Ik heb dan ook het idee dat ik het niet helemaal goed doe, in XBMC kon je gewoon tijdens het kijken van de aflevering de subs downloaden, ik begrijp dat je bij Plex eerst je library opnieuw moet scannen, dit heb ik een aantal keer gedaan maar kreeg geen melding dat er subs gedownload werden of iets dergelijks.

Zie ik iets over het hoofd?

Kan je eens kijken in de logs? (je vindt deze in de console.app onder de Plex logs (er is een specifiek item voor deze plugin). Mogelijks vindt hij geen matches, of is de refresh niet goed gelukt.

Het was inderdaad een probleem met de refresh, ik had eerlijk gezegd ook meer actie van mijn kant verwacht, super dat ie gewoon automatisch bij het refreshen van je library ondertitels er bij haalt!