is er iets mis met je github pagina? ik kan hem niet downloaden.
De Bierdopje Agent zou je ook via de App Store moeten kunnen installeren. De code zit tegenwoordig in de officiële plexinc-agents Github repo: https://github.com/plexinc-agents/Bierdopje.bundle
Ik vind dat nogal tegenvallen eigenlijk :)
denk dat 50% van de films bij mij geen subtitles krijgen.
Ander puntje, de api key voor de bierdopje plugin lijkt niet meer geldig. bierdopje laat geen api's toe voor gebruikers, zou jij een nieuwe api key willen regelen of de oude weer actief zien te krijgen bij hun?
Cheers,
Joris
Heb je de versie uit de App Store al geprobeerd? Deze heeft een andere API key die waarschijnlijk wel nog actief is. Zo niet kan je je registreren bij Bierdopje en gewoon zelf een API key aanmaken.
Ik draai gewoon de laatste appstore versie idd.
Helaas kan je niet meer gewoon een api key aanmaken bij bierdopje, ze zijn strengen geworden en ze weigeren dus api keys aan non-app developers.
Ik kan natuurlijk liegen dat ik zelf een app maak, maar dat vind ik ook zoiets..
Groetjes,
Joris
Ik heb de topics over de API keys op Bierdopje zitten lezen en kan me heel goed voorstellen dat ze het misbruik van hun API tegen willen gaan. Het is even geleden dat ik de Bierdopje Plex Agent code heb bekeken, maar misschien kan er nog wel wat beter met caching omgegaan worden. Ook kan het aantal requests per tijdseenheid wel wat verlaagd worden denk ik. In elk geval zal de optie om zelf een API key in te voeren uit de code gehaald moeten worden.
Wat ik me wel afvraag is of het toegestaan is dat voor een API key calls vanaf verschillende IP-adressen komen.
Het zou raar zijn als je niet van verschillende ip's mag komen. Dan zou je zelf proxy moeten gaan spelen of zou men idd een api key per gebruiker moeten willen toekennen.
Ik kwam daarop omdat ik er [hier](http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/8536-Automatische-activatie-API-key-uitgeschakeld) iets over las namelijk:
Ik denk dat ze dan vinden dat jij maar voor een caching proxy moet zorgen of zo :)
Heb je al enig idee hoe dit aangepakt zou kunnen worden?
Verder denk ik dat er ook wat optimalisaties gedaan kunnen worden. Voor zover ik me herinner gaat hij nu telkens voor alles zoeken (bij een handmatige refresh), ook al zijn de correcte subs aanwezig.
Ik heb onlangs de bierdopje app geïnstalleerd, als ik de laatste posts over de API-key (weet eerlijk gezegd niet wat een API-key is) lees begrijp ik daaruit dat het klopt dat de app momenteel niet werkt?
Ik krijg in ieder geval geen Nederlandse ondertitels bij mijn tv-series (die wel op de bierdopje site te vinden zijn).
Klopt. De API-key geeft je toegang tot de ondertitels op bierdopje en deze is voorlopig geblokkeerd (van een heel pak applicaties trouwens).
Ik probeer de plugin te downloaden via de App Store of Plex Online zoals dat nu heet, maar kan de plugin echt nergens vinden, is ie weggehaald ofzo? Ik kan nog wel de oude versie downloaden en handmatig installeren, maar dan werkt ie niet door het API probleem…
Dat klopt, de plugin is tijdelijk op onzichtbaar ("broken") gezet, want de versie van Plex Online werkt ook niet meer.
Ah, vandaar!
Ik dacht op het bierdopje forum gelezen te hebben dat de API sleutel van de plugin weer was geactiveerd. My bad, ik wacht geduldig af 
Hoe hebben jullie SabNZBd sorting staan voor TV Shows? Ik wil mijn TV Shows graag in ‘Series/Show Name/Season #/Name S01E01.mkv’ hebben, maar dan werkt Bierdopje natuurlijk niet meer.
Kan iemand uitleggen hoe ik de ‘tv sorting’ moet instellen het zo te krijgen dat Bierdopje wel gewoon werkt, met mijn directory structuur? Dus dat je zoiets krijgt?
'Series/Show Name/Season #/Originele naam.mkv’
Weet iemand of de API Sleutel het weer doet? Is het nog steeds *B0B1?
Thanks
Ok, het is dus over: This developer key has been disabled
Is er een oplossing om de bierdopje plugin weer werkend te krijgen? Ik begrijp dat ik zelf geen API-key mag aanvragen voor een programma van iemand anders. Werkt dit wel met een API key als ik er eentje heb of weten ze waar het vandaan komt?
@sander1, Heb je enig idee hoe we dit zouden aanpakken? Het door een proxy laten lopen is theoretisch het makkelijkste, maar dan moet er wel een proxy draaien.
Eventueel zien wat BD hier zelf van zegt om meerdere ip’s toe te staan voor deze extensie?