Roku 3 i Danmark

Virker denne fine box ordenligt i Danmark. Kan den køre plex Uden problemer også myplex hvis jeg tar den med til familie/venner , vil angry birds virke og hvad med netflix og andre ting? Skal den snydes på families router os før plex virker?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Jeg har Roku 3 og den virker skam ganske fint.

Du kan logge ind med myplex, så det skulle der ikke være nogen udfordringer i.

Angry birds virker og det er så smart at der er 3.5 jack stik i remoten, så hvis du ikke vil forstyrre nogen, så kan du have lyden der. Husk bare at det kun virker ved stereo og ikke DD 5.1

Plex virker uanset hvilken region man er i.

Netflix virker også uden gnidninger.

Hvis du skal have fat i det indhold som USA har, så skal du dog "snyde" routeren ift. hvis du vil have adgang til Netflix USA eller Hulu etc. 

Angry birds virker og det er så smart at der er 3.5 jack stik i remoten, så hvis du ikke vil forstyrre nogen, så kan du have lyden der. Husk bare at det kun virker ved stereo og ikke DD 5.1

Hvis du skal have fat i det indhold som USA har, så skal du dog "snyde" routeren ift. hvis du vil have adgang til Netflix USA eller Hulu etc.

Mange tak for svar, håndtere den slet ikke dd5.1 overhovedet kun stereo? Til film mm ? Lyder da ikke så intelligent

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Tror du har misforstået mig.

Roku3 supportere alle de gængse lydformater heriblandt DTS, DD 5.1 mv. det jeg skrev om, var når du vælger at benytte 3.5 mm headset stikket i remoten, skal du vælge stereo ellers kommer der ikke lyd ud.

Normalt virker det ellers perfekt.

Tror du har misforstået mig.

Roku3 supportere alle de gængse lydformater heriblandt DTS, DD 5.1 mv. det jeg skrev om, var når du vælger at benytte 3.5 mm headset stikket i remoten, skal du vælge stereo ellers kommer der ikke lyd ud.

Normalt virker det ellers perfekt.

Hvor har du så købt din henne?

Ikke for at hi-jacke, men har læst mange tråde omkring Roku i danmark, uden at der er hints, til hvor den er købt :)

Så du har ikke nogle problemer med at få adgang til den danske netflix igennem Roku 3?

Roku er for mig kun til plex da netflix findes i mit lg smart tv så det er jeg ligeglad med, den engelske amazon sælger roku3

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var også mere et spørgsmål til helmbaek :)

Hvor har du så købt din henne?

Jeg fik en af mine kammerater som var i USA til at købe en med, da den blev lanceret :-) den er jo primært for det Amerikanske marked.

Så du har ikke nogle problemer med at få adgang til den danske netflix igennem Roku 3?

Nej overhovedet ikke. Netflix spiller MAX på Roku. Du kan både bruge det igennem Plex eller via Roku Channel - som jeg vil anbefale, da den er lidt bedre.

Beklager jeg ikke lige har svaret så hurtigt :o\

Jeg fik en af mine kammerater som var i USA til at købe en med, da den blev lanceret :-) den er jo primært for det Amerikanske marked.

Nej overhovedet ikke. Netflix spiller MAX på Roku. Du kan både bruge det igennem Plex eller via Roku Channel - som jeg vil anbefale, da den er lidt bedre.

Beklager jeg ikke lige har svaret så hurtigt :o\

Tak for svar (selvom det ikke gik så hurtigt ;) )

Jeg har nemlig overvejet at købe en Roku selv, men har hørt en masse snak om, at den kun rigtigt kunne bruges til den amerikanske Netflix, og med kærestens brug af det danske Netflix in mende, så var det ret vigtigt, at det virkede ordentligt :D

Hej Helmbaek, 

Har du prøvet at køre hulu på din Roku samtidig med at du kører dansk netflix? For man er jo nødt til at lave sin DNS  hvis man vil se Hulu right? Og vil den danske netflix så ikke ■■■■■■ (går udfra den så bare viser den Amerikanske - men der er indholdet jo en smule anderledes) 

Hej med jer

Jeg har overvejet og bytte Boxee Box ud med Roku 3 men inden da, vil jeg lige høre jer ad, vedr. streaming af billeder fra en Nas server - kan Roku 3 gøre det ?

Et lidt sent indlæg... @helmbaek Hvordan får du netflix kanalen frem på din roku. Hos mig virker det ikke...

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.