Trailers afspelen (Plex Pass)

ik heb onlangs de Plex Pass aangeschaft voor de extra voordelen.
Eén daarvan is de online trailer functie.
Geactiveerd, ingesteld en getest: het werkt.
Afgelopen weekend een filmpje opgezet maar de trailers werden niet getoond.

Als ik aangeef dat er films uit mijn eigen bibliotheek mogen worden gepakt, worden deze wel getoond.
Maar dat wil ik niet, ik wil juist trailers van recente biosreleases.
Alle vinkjes die hier mee te maken hebben staan aan:

• Enable cinema trailers
  • Bij de agents staat ook aangevinkt dat online trailers mogen worden opgehaald.

De Extra’s bij Films (ook een Plex Pass feature) worden wel afgespeeld.

Wie kan me helpen?

Heb je in de library waar je films in staan, ook aangevinkt dat er trailers moeten worden afgespeeld?

Home > Library > Pencil > Advanced

Ja dat heb ik gedaan.

Het werkte eigenlijk allemaal maar ineens niet meer zonder dat ik iets aangepast heb (dat zal vast niet, maar enfin).

Het lijkt er gewoon op dat er geen externe trailers worden opgehaald, zeker niet omdat het wel mogelijk is trailers van films in mijn library af te spelen.

Is je server update ? , Server keer gerestart ( kijk goed als alle processen en plugins gekilt zijn ) in linux debian stopt hij plex maar blijft er nog wel het één en ander actief bij mij in iedergeval.

Anders Film library even bij het tandwieletje met de hand Bijwerken en vervolgens met de hand analyseren en als laatste Vernieuwen weet niet of het helpt proberen altijd waard

Ik ben een stap verder:

• Als ik in Extra’s aangeef om trialers van Blu-rays te tonen worden er wel trailers vertoond vooraf
  • Als ik dit aangeef voor cinema trailers worden er geen trailers getoond vooraf.

Kennelijk is er een bug met deze feature.