Update bibliotheek

Ik zou graag de blibliotheek willen updaten wanneer een download met nzbget of transmission klaar is, is dit mogelijk ?

Of is het mogelijk om de update op een speciale tijd te doen ? zag dit niet in the webui ...

Misschien iemand die een cronjob weet hiervoor ?

In je settings (via Plex/Web) ga je naar Biblitheek en vink je "Werk mijn bibliotheek automatisch bij"

Dit zou moeten werken, bij wel in ieder geval wanneer ik een nieuwe file in een map plaats (die uiteraard reeds in plex bekend is)

suk6 :rolleyes:

Die optie is er inderdaad , maar die draait vaak op een tijd dat ik het niet wil. (wanneer ik aan het kijken ben)

Zou hem bv graag om 06.00 in de ochtend doen, vandaar de cron job of allen wanneer er een download is

Draai plex op een ARM-NAS , dus power is iets minder , maar voldoende voor streamen.

Alleen stream & update tegelijk geeft moeilijkheden

Gebruik je toevallig sickbeard of couchpotato?

Die kunnen namelijk een update notificatie sturen.

Die gebruik ik beide , alleen kon eerst SB niet werkend krijgen.

Maar nu gelukkig wel.

Alleen valt mij op dat SB de hele library update.

En niet alleen voor 1 bestand ...

Sickbeard update alleen de tv show library bij mij.

Plex update zelf ook de hele library.

Sickbeard update alleen de tv show library bij mij.

KLopt , bij mij ook .. bedoelde eigenlijk dat ik gehoopt had dat ie alleen die ene tvshow zou updaten.

Maar zover zijn ze denk ik nog niet

KLopt , bij mij ook .. bedoelde eigenlijk dat ik gehoopt had dat ie alleen die ene tvshow zou updaten.
Maar zover zijn ze denk ik nog niet

Het zou ook niet kunnen aangezien Plex mappen afzoekt naar bestanden die hij nog niet kent. En dus nooit weet wat er veranderd is.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.