Yousee streaming og optagning

Hej Kurt

Kig her: https://github.com/ukdtom/epg-dk.bundle/wiki

Hej dane22! mange tak for dit forslag, jeg havde faktisk set det i min iver for at få det til at virke og grunden til at jeg hoppede videre var at der på github stod at det ikke virkede på den nye version af plex.
Jeg prøvede nu den manuelle mulighed, men var lidt usikker på præcist hvilken plugin folder jeg skulle bruge, så jeg kopierede det både til pc og nas (flere steder) men jeg kan ikke se det i listen der kan vælges epg data fra.
ØV. Tror du plex overhovedet vil få det til at virke, hvis ikke så har jeg lige mistet de mange $ jeg har betalt for et livsvarigt abonnement.
Kurt

Venligst start en ny thread her, for vi nærmer os nu noget, som intet har med denne thread.

Husk i ny thread at fortælle lidt om hviket OS din PMS kører på :wink:

Hej, jeg synes da det passer meget godt med trådens navn? Men ok, så jeg leder videre.
Hvad er en PMS, du mener vel ikke Pre Menstruel Syndrom:)

Plex Media Server

Hej dane!
Nåe, jeg troede at jeg var røget ind i noget snavs -:slight_smile:

Har læst mig igennem [REL] epg-dk men det ser ud som om den er stoppet engang sidste år. Er det der du mener jeg skal henvende mig? Eller var det bare mit halvsure opstød?
Jeg er en ren novice ud i det her og har derfor brug for hjælp.

Du fortsætter bare der, hvis det er vedr. spørgsmål om mit lille tool

Hi dane! Nu har jeg prøvet at skrive lidt mere udførligt på epg-dk . Håber det er ok nu og at det kan lykkes med “dit lille tool” (det er nu ikke så lille enda, det er ret kompliceret at lave).

1 Like

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.