hace unos dias dejo de funcionarle a un familiar la app plex en la tv, no le di importancia creyendo que todo era por culpa de estar el internet un poco saturado por el rollo del COVID-19 pero hoy me ha dejado de funcionar a mi (que estoy en local) y a todos que sus samsung no tiene el sistema Tizen ¿tenéis alguna información o idea?
it is best to go back to an old version of plex server? it would be a temporary solution
lo mejor es volver a una version antigua de plex server? seria una solucion temporal
For now yes
sabrias darme enlace dinde estan las versiones anteriores? no las encuentro en la web
Gracias
would you know give me link where are the previous versions? I can’t find them on the web
Thank you
Use the non PlexPass version (1.19.1.2701-6327e27bf), make sure the Samsung App is NOT set to use secure connections
and on the PMS, make sure secure connections are set to Preferred
ok, la instalo y en la tv se que no tengo activado las conexiones seguras, le informo gracias!!
ok, I install it and on tv I know I don’t have secure connections activated, I inform you thanks!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.