App Plex en Samsung Smartv

hace unos dias dejo de funcionarle a un familiar la app plex en la tv, no le di importancia creyendo que todo era por culpa de estar el internet un poco saturado por el rollo del COVID-19 pero hoy me ha dejado de funcionar a mi (que estoy en local) y a todos que sus samsung no tiene el sistema Tizen ¿tenéis alguna información o idea?

it is best to go back to an old version of plex server? it would be a temporary solution

lo mejor es volver a una version antigua de plex server? seria una solucion temporal

1 Like

For now yes

sabrias darme enlace dinde estan las versiones anteriores? no las encuentro en la web
Gracias
would you know give me link where are the previous versions? I can’t find them on the web
Thank you

Use the non PlexPass version (1.19.1.2701-6327e27bf), make sure the Samsung App is NOT set to use secure connections and on the PMS, make sure secure connections are set to Preferred

ok, la instalo y en la tv se que no tengo activado las conexiones seguras, le informo gracias!!

ok, I install it and on tv I know I don’t have secure connections activated, I inform you thanks!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.