The connection is not strong enough to play this video

Alt det du siger med kvalitet jeg skulle gøre har jeg prøvet før og det virker ikke. Og når jeg gør det vil filmene ikke afspilles direkte. Så det kan ikke være bitrate der er problemet

Det ser ud til at det virker nu. Men så skal den bare buffe og afspiller den ikke direkte og konverterer den. Jeg har valgt en lavere afspilningskvaliet eller og valgt det med at den justering

Super. Held og lykke med Plex.

Men så skal den bare buffe og afspiller den ikke direkte og konverterer den. Hvordan kan det være?

Og hvordan kan det være at der aldrig spiller direkte på hjemmesiden selvom jeg er på WiFi og ethernet. og det med kvalitet har jeg prøvet før. Det virkede ikke.

Ej hvor fanden. Nu sagde den at serveren ikke er hurtigt til at konverer denne film til flydende afspilning. Hvorfor siger den nu det?

Det siger den når Plex serveren ikke er kraftig nok til at transkode mediet i realtid.

Ja, og hvad skal jeg så gøre ved det? Og hvad mener du med realtid?

Normal betyder den besked at cpu’en ikke er kraftig nok til at transkode mediet. Så en hurtigere cpu.

Okay. så der er det cpu’ens skyld lige i mit tilfælde? Jeg kan ikke få en ny, da min er en mobil CPU i min bærbar computer. Hvorfor er serveren så kraftig nok til de andre film jeg har?

Nu beder du Plex serveren om at transcode mediet til din telefon? er det 1080p eller 4k du afspiller?

Der må cpu’en jo så have været kraftig nok til at transkode - eller afspillede du direkte der? det gør jo en forskel.

Nej, jeg afspillede ikke direkte. Men det er som om at det bliver meget værre nu hvor jeg har justeret i det

Nej, det er til mit Apple tv

Men hvorfor er det man aldrig kan spille direkte på hjemmesiden?

Er dit appletv og din plex server ikke på samme nerværk? har du sat en begrænsning på kvaliteten på dit appletv?

Jeg kan afspille h264 i 1080p i Google Chrome. h265 er vist lidt vanskeligere i browseren - det er derfor jeg har fortalt dig min. 3 gange at bruge en app i stedet for hjemmesiden.

Okay. Det er derfor den ikke er direkte i hjemmesiden. Mit Apple tv og pc er på samme netværk ja.

Nej, jeg ikke sat en begrænsning på. Nu har jeg sat min plex sådan at internet streaming er på 720p HD og hjemmestreaming er på original. Så må vi om det virker nu. Indtil videre har det virket.

Nu er der en anden film der siger det med forbindelsen. Hvorfor siger den det når de andre film virker nu?

Altså grafikken er godt 2160p

Du ved hvad jeg mener. 2160p