Jeg bruger godt cat8.1 ethernet og cat5e
Nej, nu virker det ikke igen. Og det er med 2 film
Og den ene det ikke virker med er med at en med 1080p
Nej, der er nok ikke mere jeg kan gĂžre for at lĂžse problemerne. Nu ved jeg i hvert fald hvad der er galt
Med nogle af filmene.
Men det var nok fordi at der var for langt vĂŠk fra masten
Det der betyder noget er jo den hastighed du kan downloaded med - speedtest.net kan fortÊlle dig din download hastighed. Din download skal vÊre hÞjere end den bÄndbredde begrÊnsning du har sat i appen fÞr filmen vil afspille flydende.
Der kommer ogsĂ„ et tidspunkt, hvor 4g forbindelsen er sĂ„ dĂ„rlig at det er hĂ„blĂžst at prĂžve at afspille filmâŠ
SÄ hvorfor virkede det ikke. Er det ikke fordi at WiFi og 4G ikke er godt til plex? Kender du godt Kodi? NÄr jeg prÞver at afspille en film i Kodi. Det er en bestemt har jeg set. SÄ vi den slet ikke gÄ i gang nÄr jeg er pÄ WiFi og 4G. En anden virkede. Hvordan kan det vÊre?
Uden log filer, hvor du har reproduceret fejlen er det ikke til at sige.
Wifi og 4g er ikke én ting - Du kan have rigtige gode (hurtige) forbindelser pÄ wifi og 4g, men du kan ogsÄ have rigtig dÄrlige (langsomme) forbindelser.
De er nok ikke enkodet pÄ den samme mÄde.
Okay. Men selvom filmen ikke virker pÄ wifi, sÄ virker den 100 procent pÄ Ethernet kabel. 4G og wifi abefaler man jo ikke nÄr man vi bruge Plex.
Hvis det samme medie som virker pÄ lan ikke virker pÄ wifi er det nÊrliggende at tro det er dit wifi der ikke er hurtigt/stabilt nok.
Man kan godt bruge wifi sammen med Plex, det skal bare vÊre opsat rigtigt. Derfor at det tit nemmere at siger til folk de skal bruge et kabel - men jeg bruger wifi til et af mine TV og det fungerer upÄklageligt.
Alt andet end Plex virker 100 procent med min 4G og wifi. Wifi kan godt vĂŠre en udfordring for Plex.
Den mÄ da ogsÄ gerne vÊre ligesÄ hÞj som mediet.
Hvad mÄ gerne vÊre ligesÄ hÞj som mediet?
Ja, bitraten. Og forbindelsen.
Og hvad betyder det der overhead som du sagde fĂžr.
Min download er meget og det er ikke download. Det er upload
Nogle gange nÄr jeg afspiller en film der har en meget lav bitrate pÄ noget med 3 siger den stadigvÊk til mig det med forbindelsen. Hvordan kan det vÊre. Er det fordi at forbindelsen ikke er stÊrk nok til den?
Ja, bitraten. Og forbindelsen
Jeg forstÄr ikke du er mere interesseret i mit gÊt pÄ din forbindelseshastighed end at fÄ det faktiske resultat ved at besÞge speedtest.net